تاریخچه رز سیاه

رز سیاه (به انگلیسیBlack rose) نمادی افسانه‌ای است که در افسانه‌ها با معانی و عنوان‌های مختلفی مانند رز مخملی سیاه، جادوی سیاه، بارکارول، زیبای سیاه، تاسکانی باشکوه و باکارا آمده است. رزهایی که معمولاً با نام رز سیاه شناخته می‌شوند قرمز بسیار تیره، ارغوانی یا آلبالویی هستند.

درباره ما

موسس این برند در سال ۱۳۹۷ با طراح لوگو شرکت اپل آقای راب جانوف در دانشگاه مدیترانه شرقی همنیشینی و هم صحبت شده اند که چطور یک لوگو میتواند به یک شرکت اینقد شهرت بدهد و همچنین یک لوگو تا چه حد میتواند با ارزش باشد.

علاوه بر این راهکارهای طراحی لوگو بصورت حرفه ای و بین المللی را از ایشان و فرا گرفته و بعد از ۲ سال به کشور عزیزمان ایران بازگشتند که هنر خودشان را در ایران و در اختیار هموطنان عزیز بگذارند.

سیر کاری گروه رز سیاه ایرانی
۱۳۹۰
شروع به کار در زمینه تعمیرات نرم افزاری کامپیوتر
۱۳۹۲
شروع به کار در زمینه تعمیرات سخت افزاری کامپیوتر
۱۳۹۴
شروع به کار در زمینه گرافیک و تبلیغات چاپی
۱۳۹۶
شروع به کار در زمینه اموزش و تحقیق و توسعه دانش مورد نیاز
۱۳۹۷
ملاقات با آقای راب جانوف طراحی لوگو شرکت اپل
۱۳۹۹
راه اندازی وب سایت و فروشگاه اینترنتی
0 +
پروژه های انجام شده
0 +
مشتریان
0
افتخارات
0
مشتریان وفادار
متخصص صنعت گرافیک ، آرم و طراحی وب

در طی سالهای ۱۳۹۰ که رز سیاه تا کنون شروع به کار کرده است بابت تمامی مهارها و نرم افزارهایی که استفاده میشود برای طراحی یا برنامه نویسی یا مشاوره یا مدیریت دوره تخصصی آن را گذرانده ایم. حتی موسس گروه بابت اینکه بداند که روند به چه شکلی است و چگونه میتوان یک کار کاملا حرفه ای و مشاوره درست داشته باشد در شرکتهای مختلف، چاپ خانه های متفاوت و در پستهای متفات فعالیت داشته اند که بعد از ۱۰ سال شما شاهد نماد رز سیاه ایرانی باشید و اسم اوازه ما بدون اینکه تبلیغ محاوره ای داشته باشیم به گوش شما برسد. این اتفاق نشان میدهد که رهبری و کیفت کار و سیاست کاری درستی وجود دارد.

نظر مشتریان ما

ما نظر مشتریان و همکارن مان را راجع در این قسمت با شما درمیان گذاشته ایم.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.
جلال محمدزاده
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.
جلال محمدزاده
“e”-namad
logo-samandehi
Shopping Cart